Bama getting money… @ Färgfabriken


Vilken rapsommar det kommer att bli – inte nog med att man får se ASAP Rocky på Way out West, man kan kickstarta sommaren den 16:e maj. G-Side kommer till Färgfabriken! Hur kan man inte vara peppad? Jag har inte lyssnat ihjäl mig på Alabama-gänget direkt, men jag trodde inte att jag skulle få chansen att höra ”My Aura” eller ”Came Up” live det här året, eller något annat år. Men världen krymper, och det är inte bara rappare vars karriär är på lifesupport som kommer till frusna norden och kör live. Kan det finnas ett bättre sätt att spendera en onsdagkväll, när svenska folket dessutom har helg dagen efter? Det är bara att låna stilen från ”My Aura”-videon, och dra på dig din laxrosa skjorta med vit krage och ta dig till Färgfabriken kvällen innan Kristi Himmelsfärd. Som min kompis mamma undrade om det var en kristen högtid eller inte, fick jag höra i dag. Sällan har frasen ”som namnet antyder” varit mer lämplig.

Taggad ,

Kommentera

