Vad vill du?


En absolut och totalt HILARIOUS intervju med skånske byggentreprenören Thomas Olsgården. Sjukt rolig och helt omistlig om du inte hört den. Som andra generationens norrlänning hjälper jag så klart till att sprida den. ”Jag har sett Jägarna, jag vet hur ni är där uppe. Ni kan fortsätta leva på bidrag!”. ”Du är en liten skit för mig!”. ”Jag vill inte ha ditt äckliga telefonnummer!” Fantastiskt. Om det någonsin blir görs en film om Thomas Olsgårdens liv räknar jag med att huvudrollen går till Kjell Bergqvist.

Taggad

Kommentera

