Look@thatF-ingHipster


Det är 2011 och allt händer med hiphop/post-hiphop samtidigt. Man kan avfärda det här som hipsterskit, om det inte vore för att det är ganska bra (eller åtminstone underhållande dålig) hipsterskit. Jag sitter och klurar på en megapost om misogynin/homofobin hos Odd Future och hur jag ska förhålla mig till den, men jag tror jag suger på de tankarna ett tag till. Ingen lätt fråga helt klart, så man kan behöva ”Gucci Gucci”-nivån av diskurs tills vidare.

Taggad ,

Kommentera

