Aren’t you a little curious? – No.


Jag gillar det här klippet ändå, där Johnny Depp förklarar att han aldrig ser de filmer han är med i. Kalla mig dum (men kalla mig… inte CP, hehe) men jag har aldrig tänkt på att skådespelare skulle kunna hålla sig ifrån att se det färdiga resultatet förrän jag såg det här klippet. Jag tänkte att det bara var att gå på premiären i sin finaste frack. Men inte Johnny Depp. ”Aren’t you a LITTLE curious how the work looks, that you’re doing?” – ”No.” LOL.

Taggad ,

Kommentera

