Gettin’ by, stayin’ focused


Ny video med Devin the Dude, What I be on. Jag har skrivit ett par ord om Devin tidigare här.
Inte en av dudens bästa låtar (inte i klass med den här) men helt klart hans bästa video hittills. Jag gillar verkligen att rapvideos inte har någon budget nuförtiden, jag vill hellre se lite mer av rappares vardag. Jag tror jag ska göra en topplista över jordnära rapvideos när min topp 20 of all time är klar.
OBSERVERA: Det röks väldigt mycket gräs i den här videon, bara så du vet. Röker du gräs jämt och ständigt kan ditt liv se ut som öppningsscenen i den här videon – ingen opiatmisär, men rätt mediokert ändå, ärligt talat.

Kommentera

