Nu är julen nästan slut…


…men jag skickar ändå på er ett klipp med klassisk svensk julhumor. Värmlänningen i Galenskaparna/Aftershave (jag lär mig aldrig vad tjommarna heter) går lös och är förmodligen full på riktigt i scenen – han dricker helt klart riktigt sprit. Jag gillar den stora julgroggen – recept följer nedan. En gammal kompis var helt besatt av det här klippet, vilket nog gör att jag tycker att det är roligare än det faktiskt är. Det blir lätt så när man hört något citerats med sådan inlevelse. Okej, det är inte smart humor på något sätt, men ibland måste man bara släppa på spärrarna och släppa ned en grankotte i spriten.

Kenneth Aalborgs stora julgrogg

Lite Gin
Lite Whisky
Lite Gin
Lite Whisky
Campari
Vodka

Dekorera med en grankotte och ett tomtebloss. Bon Appetit!

Taggad

Kommentera

