Världens manligaste produkt

dubbeldusch
Dubbeldusch. Världens manligaste produkt. Den man som använder Dubbeldusch signalerar till omvärlden: Jag är aktiv, stark och självständig. Jag bryr mig inte om vilket schampoo eller vilken duschkräm jag använder; om de är återfuktande, för torrt hår, eller någon sån skit. Jag är ute i världen, lägrar damer och dräper farliga men delikata djur. När jag är på Ica vill jag spendera ett absolut minimum av tid framför fjollhyllan. Jag vill slippa fundera, slippa tänka. Dubbeldusch finns där för mig.
I dagens värld är inget som det verkar vara – positioner utmanas och gränser suddas ut. Dubbeldusch är inte nere med den där skiten. Den enda gräns Dubbeldusch suddar ut är den mellan ett schampoo och en duschkräm. Dubbeldusch finns i ett gäng olika färger, men var inte orolig. Det är samma Dubbeldusch i alla flaskorna. Det finns olika färger enbart för att du inte ska blanda ihop din Dubbeldusch med någon annan karls Dubbeldusch när du är på gymmet. Detta eftersom en flaska Dubbeldusch är en lika vanlig accessoar i killarnas omklädningsrum som det som gör oss till män. Jag skulle vilja ta det ett steg längre och säga: Det är Dubbelduschen som gör oss till män. Effektiva, praktiska, aktiva män som inte bryr sig!
Välj mellan ”Active”:

”Energy”:

”Sport”:

”Fresh”:

och ”Arctic”:

Kombineras med fördel med Gilette och Axe, så är det heliga treenigheten av manlig skönhetsvård uppfylld. Du skall inga andra gudar hava, Adam!

Kommentera

