Jag uppskattar Nattkatten

Nattkatten
Målet med den här bloggen är att lyfta upp saker som kanske förbisetts, spela med i allmän internethumor, och överlag göra positiva saker för mänskligheten. Som Edan skulle ha sagt, ”I’m Pro-human”.
Dagens tips åt mänskligheten är Fazer-godispåsen Nattkatten. Om ni vet så vet ni, men om ni inte vet, låt det höras – Nattkatten är the shit! Det finns apelsinklyftsformat godis som är grymma, även stjärnformade bitar som smakar citron/lime samt hallon/grapefrukt, de är bomben också. Påsen innehåller lakrits, men den är blandad, tyvärr tror jag att förpackningens mörka färg gör att många som hatar på lakrits inte vågar steppa till den. Men de begår ett misstag. Lakritsbitarna är goda, absolut, men fruktbitarna är verkligen FIRE. Jag ska göra en rejäl och seriös genomgång av mitt bästa påsgodis någon gång, men vem vet, du kanske är död när jag väl skrivit den. Och då gick du hela ditt liv utan att äta Nattkatten. Inte okej.
PS. Fazer – jag är öppen för sponsring! DS

Taggad

Kommentera

